Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Hapoel Jerusalem [58886]

Owner: jango - online

Joined: 2006-08-10 Language: English

Coach: Israel U21

Last matches:
Ligat Ha`al simon strikers -:- Hapoel Jerusalem

Junior Liga Leumit Hapoel Jerusalem 1:0 Hapoel Tel Aviv

שאריות של אחרים

2013-05-26 12:44

כשברקע פרישתן של נהרייה ואור יהודה מהמאבק לאליפות, ותחושה חזקה בקרב קברניטי הקבוצה כי ניתנה העונה הזדמנות פז לסיים ראשונים ולעלות עלייה היסטורית לליגת העל, מתמקדים בקבוצה בראש ובראשונה במה שקורה בנתניה מוטנטס, לקראת משחק הגביע החשוב במסגרת הסיבוב החמישי.

עיקר החששות בקבוצה הן ממאמן היריבה, דייב. מדובר במאמן מנוסה ובעל ידע טקטי טוב יותר מג'אנגו חסר הניסיון. ג'אנגו כמובן לא יודה שהוא חסר ניסיון, אך לדייב בטוח יש תחושה כזו עמוק בבטן, שהוא קיבל דג קל יחסית לטרף. ובכן, בעניין זה, ג'אנגו הבטיח להתקין ווינדואוז 2000, שיאיץ את מהירות המחשב, ויאפשר שיפור של ה-פייס ומלחמה על כל כדור. כשנשאל לגבי הטכניקה הכושלת של השחקנים, השיב: "נכון, אזמין גם טכנאי לשני בבוקר."

שנית, יש חשש מכל מערכי הקבוצה הנתנייתית שיציבים ומנוסים יותר משחקניו של ג'אנגו. בכך השחקנים מסרבים להודות, ומצביעים אצבע מאשימה נגד ג'אנגו, שלא מספק להם אש"ל כבר שלושה חודשים, גם לא פרילי או גיל, ושלא לדבר על כביסה בזמן וגיהוץ של הגרביים. ג'אנגו מכחיש כל קשר, ורק מבטיח שבקרוב ינחת כאן עב"ם שטרם נראה כמותו, חלוץ קיצוני סופה שיחולל מהומה ברחבה, ותו לא. השחקנים לא קונים את הטענה הזו, ודווקא חשים ממורמרים שבמקום להעניק להם שובר לחג, ג'אנגו רץ להחתים קיצוני סופה עם מהומות ברחבה.

אבל יש גם סיבות לאופטימיות. הקבוצה בפורם מעולה, והקהל לא יכול שלא לחוש כי העונה משהו טוב קורה במגרש האימונים ב"למה לך לבוא למלחה?" כך, כבר נמכרו כל מאתיים ושניים הכרטיסים שהוקצו למשחק (כל שאר ה-34,598 הכרטיסים למשחק נשמרו מראש לחבריו של ג'אנגו בתפוצות) ו-202 המאושרים שהתנפלו על הכרטיסים עם נבוט, לא יכולים כבר לחכות לשריקת הפתיחה.

כך נשמע שוקי שריקי, מי ששורק שירים יפים ביציעי המגרש: "מאז המאבק מול 'מסכנים' של שרוני ב-2006 לא זכורה לי כזו התעניינות בקבוצה. אוהדים הלכו למכור כלייה בשביל להשיג את אחד מ-202 הכרטיסים למשחק! אוהד אחד אפילו מכר את הריאה הימנית (הוא היה מעשן כבד. י.ר.), ואוהד נוסף, ייאמן או לא תרם אפילו את השכל שלו (הוא היה אוהד בית"ר, י.ר.) זה מטורף!! החברים פה ב'למה לך לבוא למלחה?" כבר לא יכולים לחכות, וחולמים על העפלה לשלב נוסף בגביע, היסטורי ממש!

אוהד נוסף אף הרחיק לכת כשהתחיל לדבר על זכייה בגביע, או לכל הפחות העפלה לארבע הגדולות. כשאמר כך, מיד שריקי, מיקי, טריקי, וההוא שנמצא כל הזמן בדיכי, הרגיעו אותו מיד: "זה הפועל אח-שלו! אפילו ליגה בטח לא נעלה חמסה חמסה שום בצד! תרגיע! אל תפתח נאחס!"

ועל-כך נאמר, אמן ואמן שהקבוצה סוף-כל-סוף העונה תביא קצת נחת לג'אנגו חסר מעצורים.

בהצלחה!

שבוע טוב!

CHEERS!


Archive
Guestbook

ברכות על עוד תואר בארון, מקווה למנוע ממך את הדאבל :)

guy fink 2022-01-12

מזל טוב על אליפות מפוארת, עכשיו צריך לשמור על התואר אולי תפתח פה שושלת אליפויות ירושלמית.

gilo 2021-11-19

entries: 112 | next

Invite friends and earn free Plus!
Number of users invited: 0

Events
Junior Adam Arbeitman has signed a contract
2024-03-28 06:16:50
Junior Ehud Avramovitch has signed a contract
2024-03-28 06:16:29
Junior Ehud Genish has signed a contract
2024-03-14 05:50:33
Aleksa Milić has been bought
2024-03-09 18:51:16
Barbaros Hayrettin Soyak has been bought
2024-03-08 20:54:17