Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: [SN] Noticies / Noticias / News

2011-03-19 16:20:11
salutacions,

encara no ens hem reunit el staff el analitzar el parti,o sigui k dire la meva impresio,despres del disgust per perdre .

partit dominat al mig camp per complert,contra un staff de dos entrenadors de II de españa,els cuals ja sabiam k tacticament intentarian anar un pas per devant nostre,amb tot i aixo vam decidir marcar linea de treball jugan ofensiu ,tancarse a la porteria tothotm ho 'ot fer pero no es el nostre estil,el resultat al mig camp a sigut bo pel meu gust,contan k els nostres players de banda no son especialtzats en ser extrems amb lo cual anarsen del lateral ja sabiam k seria complicat,llavors jugan mes centrats podian colar pases entre lineas com axi han fet.

defensivament el treball a sigut bo,deixan al rival casi en numeros menors i com ell mha reconegut per missatge ,anulanli el extrem i fen k el seu mitja punta no sabes si avançar o retrocedir,marcan linea defemnsiva miran de no bascular massa endavant i enderrera.

ofensivament hem gaudit de ocasions per com a minim empatar i crec jo k si haguessim guanyat ningu shagues extranyat.

en definitiva hem patit una de les reglas del futbol,ki perdona la paga,hem dopminat i ens han marcat en una falta lateral....

ara toca analitzar k es te k millorar,pero ja avançu k seguirem jugan a guanyar els partits i no pas a defensarlus amb murallas devant del area.

disculpas pel resultat i gracies pels anims de tots.

2011-03-19 16:24:33
Ànims i endavant. Avui el resultat ha estat injust.
2011-03-19 16:31:23
No has de demanar disculpes pel resultat, s'ha vist un joc molt bo de la blava i els bons resultats esta encara per arribar :)

@Kemk: +1 xD
2011-03-19 18:17:21
Bé, jo ja, finalment, he pogut veure el partit i n'estic foça satisfet, ja he informat del meu parer al seleccionador i llastima que el gol hagi estat desde pilota aturada, ja que la defensa els ha tingut controlats durant tot el partit als seus davanters.
Només ens han fet perill amb pilota aturada, sigui començant de falta o de fora de banda, serà quelcom a intentar rectificar, la resta com ja he dit encara que s'hagi perdut molt satisfet ;)
2011-03-19 18:32:59
Amb la linia de tots, ma semblat un partit digne de guanyar i no de perdre
2011-03-19 18:53:59
Voy a comentar en español así que perdonen ustedes. Me gustó el planteamiento de la amiga Elena y staff, siempre es dificil tomar una selección y con poco tiempo armar táctica y elegir jugadores. Eso se cumplió notablemente y el grupo resolverá, en la táctica, los ajuste que se deban hacer si corresponde.

Por desgracia se perdió en forma muy injusta ante un pobre equipo de El Salvador que sólo por vía aérea complicó a la defensa de Andorra( carencia que se mantiene por la altura de los jugadores aunque los dirija Guardiola). A mi sucesora le pasó lo mismo que a nosotros en varios partidos: se domina, se crean situaciones frente al arco contrario, se busca pero.....los delanteros fallan reiteradamente( y en forma por demás increible) situaciones o el portero contrario se transforma en Superman y ataja todo, o se erran pases que dejaría a un compañero de cara al gol. Contra esto no se puede, la suerte y el Dios Sokker son superiores a cualquier planteo.

Por eso a seguir, muy buen planteo, ya vendrán los resultados.

PD: con tres Llauradó Andorra pelea la clasificación al Mundial, sin duda.
2011-03-19 22:19:00
+1
2011-03-20 14:03:25
salutacions

un cop mes agrairvos a TOTS els k ens heu donat anims,pel vostre recolçament.

ja tenim setmanas de la mini world cup,el ordre dels partits es akests

1-Jamaica
2-França
3-Azerbayan


tres partits ens esperen,alguns me diuen k es pot clasificar,jugarem al atac segur els dos partits k tenim normals diguessim,el de frança lestudiarem el plantejamen i decidirem si seguim amb estil ofensiu com ens agrada encara saben k frança es un monstre al sokker

Salut a tots i sort en els partits d'ara!
2011-03-20 16:39:51
Esperem mes sort de cara el gol, sort
2011-03-24 17:18:46
gracies nluff,s'agraeix
2011-03-24 17:42:42
Salutacions

Segona jornada de seleccions,la absoluta comensa contra JAMAICA el seu camí a la mini world cup,la u21 andorrana k entrena en willyg juga el seu segon partit clasificatori,akests cop contra south africa u21.

Els horaris son akests:

JAMAICA - ANDORRA Dissabte a les 12:00 horas sokker.

U21 ANDORRA - U21 SOUTH AFRICA , demà a les 19:30 horas sokker(aprox).





En altre ordre de cuestions volem comentar la baixa de la seleccion absoluta de varios jugaros i el alta de altres mes joves i amb mes progresio de futur,recomanats pel seleccionador u21 pel seu seguiment han estat aprovats per anar entran als partits de u25 i u26 k tenim programtas

baixes:

-Josep Moragues Zaragozà

Oleguer vilarrasa

Angel Vilarnau


Altas:

-Arnai Galcera

Rubèn Abel

Amili Abeya


Esperem es anar donan minuts als nous jugadors aixi com als k estan convocats per als partits u25 i u26 programats,k serviran per anan donan minuts a las noves fornadas k sino kedan sense ferse amb partits de cualsevol edad a on sempre acaban jugan els mes avis,creiem k aixo sera productiu pels futbolistas andorrans.

Desde el staff de la seleccio absoluta volem donar tots els anims pels u21 al seu partit de dema i donarli tota la sort del mon .

salut a tots i sort en les vostres partits de lliga.
(edited)
2011-03-24 18:42:20
Que bé!! Abeya és el meu primer seleccionat amb l'absoluta. :DD

Ànims pels partits que venen a tots! :)
2011-03-24 18:50:29
Mireu el nou millor jugador de la U21!! 725.000 de valor!! Rendeix a 62 aprox

Lo dolent és que pertany al wiki team V, que no es conecta desde fa 1 mes i 1 setmana

Què us sembla fer-lo jugar mitja part i l'altre mitja a Carnice? (Abia ha baixat a tragica forma)
2011-03-24 18:56:49
Sembla un bon porter... digne de jugar amb la selecció.
2011-03-24 18:59:50
m'he equivocat, ara el poso al forum U21, pero tembé el deixo aquí
2011-03-24 20:37:38
Molta sort a les seleccions