Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: [U21] Noticies / Noticias / News

2010-08-16 15:00:50
Message deleted

2010-08-16 15:02:33
Moltes gracies a tots dos.
2010-08-17 21:32:59
Gracies, Monkey ja saps que tens tota la meva confiaça, i que cualsevol victoria sera tant teva com meva i com no com de cada Andorrà.

A seguir treballant, com fins ara.

Saluts
2010-08-20 20:21:14
Andorra 1-Nederland 4

Bé, aquest cop jo comenterè el partit ja que el seleccionador sub.21 TheCrash està de vacances temporalment.
L'alineació que havíem preparat per avui estaba plegada de suplents, per veure el seu rendiment a la selecció, i hem de dir que tots han estat a un nivell bó, i que ens hem fixat en 2 o 3 jugadors que podrien arribar a entrar en següents convocatòries de partits oficials.
El partit ha començat de manera extraodinària i al minut 3, desprès d'una passada del mitjapunta debutant Bachelier, en Bombardó ha marcat el primer gol del partit. A partir d'aqui, Nederland ha començat a atacar molt fort amb la clara desigualtat que hi havia, però potser massa forts, ja que en el minut 15 quan el defensa Riera havia pres la pilota, ha estat entrat d'una manera molt dura pensem i ha caigut lesionat, per la qual cosa ha entrat el defensa Pere Domènech.
I a partir d'aquell moment h començat ha haver un domini clar de Nederland amb la qual cosa ha comportat 3 gols fins el final de la primera part, amb algun xut de Bachelier desde la mitja lluna de l'area.
A la segona meitat, Nederland ha fet els tres canvis alhora, cosa que els hi ha donat més superioritat en els contraatacs, que eran bastants, i en un xut desde la banda, el porter Abia, que habia fet una actuació extraodinària, malgrat els 3 gols, es lesiona i ha tingut que aguantar tot el partit lesionat, esperem que no sigui molt greu
Tot i la lesió, Abia ha fet un partit inmens durant els seguents minuts, parant i refutjant tot.
Així han anat passant els minuts fins que en el minut 84 Portas ha rebut un excel-lent pase i ha encarat sol al porter, pero el defensa de Nederland, ha estat molt ràpid i li ha impedit xutar, en la acció que bé podia haber estat el 2-3, un gran resultat.
Però l'acció ha continuat, i en el contraatac han fet un 1-4, per a mi injust desprès del gran partit dels jugadors i del que havien sofert, un 1-3 haguès estat prou bé, però hi ha hagut mala sort.
Doncs això ha estat l'amistòs d'avui, i si hem de ser sincers, ens anem bastant contents del rendiment de tots els debutants, contra una selecció que està unes 59 posicions per sobre de nosaltres.
Gràcies.
(edited)
2010-08-20 20:37:11
Molt bon partit contra un rival que ens superava de llarg. A més amb molts debutants. Plantejament valent amb el mig del camp ben posicionat. Gran actuació porter Abia del planter d'Energizer Team (quina fàbrica de bons porters!).

M'ha agradat molt el partit. :)

Allò que crec que podria millorar:
Endarrerir una mica la posició de mitjapunta (avui Bachelier) quan la pilota és en camp propi per facilitar la distribució del joc en els contraatacs, tot i que un cop a dalt ja està bé com ara.

Llàstima la lesió de Riera (29 dies) i d'Abia (lleu). Coses que passen.

Molt bona feina.
2010-08-20 20:54:08
Tens raó amb la posició del mitjapunta, està ben situat quan estem al camp contrari, però a l'hora de distribuïr el joc crec que s'assembla més a un davanter a vegades que a un mitjapunta, però a part de això, aquest és un dels jugadors que he esmentat abans amb possibles opcions de jugar partits oficials.
És una llàstima la plaga de lesions que estem tenint ultimament, perquè a part de la greu lesió de Riera "29 dies" i la lleugera de Abia, també va haver-hi una abans del partit i concretament d'un jugador que aanva a jugar per la banda esquerre de titular, Baradad, però que es va lesionar amb el seu club, sort que tambés es lleuger, en el seu lloc vem posar Picasso com a plan B.
Gràcies.
(edited)
2010-08-22 20:53:22
M'esta agradant molt el treball que esteu fent amb la selecció.

Seguiu així que es disfruta força.

Aquest cop Holanda ha estat superior, pero potse sense les baixes haguesim fet alguna cosa més, qui sap. Molt ben platenjat el partit, i li hem donat guerra a una molt bona selecció.

Anims!
2010-08-22 21:10:49
Moltes Gracies, per cerrt no ho vaig comentar però suposu que serà habitual. Me les vaig tenir amb un noi de Nederland que va escriure com a comentaris abans de acabar el partit que hi havia un enfrontament entre Mythos (seleccionador sub.21 holandes) i un tal The Clash??? :D
I despres una porra de 0-4 que bé es presentable i lògic. Llavors jo li contesto dient-li que el nom es TheCrash, ja que escriu els dos noms, com a mínim tingues una mica de respecte per l'entrenador rival, a sobre de que el nom surt a dalt :P. I em contesta el seleccionador holandes dient-me que no sigues tan dur amb ell. I acte seguit un altre noi holandes posa un resultat de 0-11 o.O.
Però bé, ara no vaig a atacar ningú ni res de res, nom'es fer reflectir que mb el treball discret es consegueixen mes coses que perdent el respecte als adversaris. Espero no have fet un gra massa :D.
Saluts.
2010-08-22 21:43:45
Jo ho vaig llegir. Ho vas portar prou bé. Salut i ànims! :D
2010-08-26 23:33:42
Bona nit a tots, després d'un viatge de relax per desconectar, ja veig que Monkey ha fet molt bé la feina, torno amb més ganes que mai, a seguir treballant i a disputar al màxim tots els partits que em resten com a sel·leccionador.

Respecte al partit de demà contra Australia esperem obtenir un bon resultat i si es possible algun puntet que es dificil però amb bon joc es pot aconseguir.

Gracies a tots per anar seguint i comentant les croniques de la selecció, ja que aixi la feina es fa més agraïda.

Saluts i SORT.

2010-08-27 17:26:26
Message deleted

2010-08-27 17:26:49
Message deleted

2010-08-27 17:27:42
Andorra 0-Australia 0

Més que bones notícies desprès del partit contra Australia. Hem empatat contra un conjunt molt superior a nosaltres, i amb 10 jugadors desde el minut 31 (Cabarrus, defensa), una altre vegada les maleïdes expulsions.
Sé que varem posar un autobus defensiu considerable, i que en atac hem estat bastant nuls, però era el màxim que podiem fer davant una selecció que fins i tot va guanyar a França. Hem obtingut un punt molt valiòs que no esperàvem i això ens dona grans esperances de cara endavant. Deixo que fagi el resum del partit el seleccionador sub.21 TheCrash, jo ja explicare algun cosa que no quedi clara.

Saluts.

P.D: Partidas, com no, de la gran troballa que hem fet amb el porter Abia.
2010-08-27 18:58:05
S’ha començat el partit amb una prematura ocasió de gol per part de Leijer (davanter Australià).
Apartir d’aquest momento l’equip ha reaccionat i ha intentat jugar la pilota, defet aquest minuts son en els que hem tingut les millors ocasions del partit. Gracies a la magistral jugada individual de Vach desde el mig del camp on s’ha sortejar a tres jugadors s’ha aconseguit un saque de banda amb el cual gracies a un magnific centre de Fàbrega Guardiola ha tingut l’oportunitat d’obrir el marcador, però ha obtat per a donar una pasada de la mort a Portas que no hi ha arribat. Un corner ocasionat en l’anterior jugada, ha sigut el que ens ha donat la segona ocasió del partit que la rapidesa del porter ens ha arrebat.
Alguna jugada sense massa perill per a Abia amb xuts llunyans durant els seguents minuts.
Cap al minut 13 una altra jugada garebé idéntica de Bach, saconseguiex un xut llunyà, fruit s’un saque de banda, sense gaires dificultats de parar per al porter.
En aquest minuts la pilota ha estat vagabundejant pels peus dels jugadors sense gairebé cap ocasió.
Al minut 31, a causa d’una falta bastant llunyana a l’area, s’ha expulsat al nostre lateral esquerre Cabarrús.
Fins al 45 no s’ha vist ninguna ocasió digne de remarcar, però en l’ultima jugada del partit, un xut durissim de Leijer desde la frontal ha fet lluir al porter nacional Abia, la primera gran parada de la tarda, amb aixo ha finalitzat el primer temps.
Cap al minut 50 una jugada de l’extrem, que aprofita l’absencia de Cabarrús dona fruit a un 1 contra 1 magistralment resolt per Abia on altre cop es llueix amb una parada espectacular.
10 minuts més tard una pasada a l’espai aprofitant el buit de Cabarrús ocasiona un altre 1 contra 1 que resol altre cop Abia.
A partir d’aquesta jugada poces ocasions i molt po perilloses i amb alguna que altre ocasio nostre sense acabar de definir.


Gran partit defensiu d'Andorra, i també en atac encara que Portas ha estat la major part del partit entre els dos pivots i els centrals i gairebé no el deixaven rebre pilotes.
S'ha tret 1 punt que es el que interessa i ara toca preparar el proxim partit contra Suècia a veure si aconseguim un bon resultat.

Saluts

Pd: Ho sento per la parrafada
2010-08-28 13:53:55
Molt bon partit i meritori resultat. Ho teniem cru i s'ha aprofitat la ocasió.
Poca cosa més puc afegir.

Bona feina i endavant! :D
2010-08-29 20:57:47
molt bon resultat! anims que aviat arribaran les victòries.