Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Jornada a Jornada

2011-11-28 00:10:05
muahaahaha
2011-12-04 17:04:17
ai, ai, ai...

8a victòria consecutiva en lliga, 20 partits seguits sense perdre en lliga, una única derrota en els ultims 28 partits i això té una pinta d'ascens que no me la puc creure, ni ho vull la veritat. Ja hem assolit els 21 punts, així que ja podem cantar, casi, casi la permanencia i començar a fer net a l'equip.

1M d'Euros en caixa que amb la bojeria del mercat intentarem vendre algun més per pujar el capital i aconseguir un bon coixí per tal de comprar joves de cara la pròxima temporada.
2011-12-04 22:20:15
1M? que poc XD jo tinc 1.8 jajaja
2011-12-04 23:36:47
però tu tens només 7 punts a la lliga i jo 21 :P hehehe
2011-12-05 13:40:29
Doncs jo no arrivo ni als 100K :D i menys ara que he donat ordres per a millorar l'estadi o sigui que ....... de calers per a fitxar no n'hi han, però ..... tinc un bon planter per a conservar la categoria i a més relativament jove per a seguir mantenint el tipus i anar millorant durant uns anys, a més d'altres players per a poder fer calerons en cas de necessitat.

Els diners a la butxaca em cremen i com que no em donen interessos ........

Com ja és costum faré un anunci a tothom: S'ACCEPTEN DONACIONS. Interessats possarse en contacte amb secretaria :p
2011-12-11 16:07:08
Gran victoria per 1-11 amb una superioritat i joc increibles. La unica nota negativa es el gol encaixat, el primer d'aquesta temporada i d'un unic xut a porta, jo necesstio 40 i pico xuts per marcar mes de 10...
2011-12-11 19:39:33
Gran golejada! Monkey :)

Pel que fa al meu equip, victòria clara que ens situa en primera posició després de la derrota del fins ara líder. La lliga està boja... :D
2011-12-15 21:10:05
I fins aquí hem arrivat.

S'ha acabat... la rutina i la pèrdua d'interès m'ha fet deixar sokker i he decidit vendre tota la plantilla per fer-ho definitiu, han estat més de 6 anys aquí... bons temps i he conegut gent que val realment la pena, però s'ha acabat la meva estància al Sokker.

Moltes gràcies a tots per absolutament tot el que heu fet per mi, qui sap... potser algun día d'aquí temps em vinguin les ganes i la necessitat de tornar i em veieu per aquí de nou, però és un supòsit, ja que no tinc la intenció de tornar, ha estat ja massa temps i se m'ha tret les ganes de continuar entrant.

Últimament ja no se'm veia pels fòrums (per cap) i és per això, per res més.

Em costa molt fer aquestes coses... aquests "discursillos de despedida" davant de gent amb la que porto en contacte un temps... (sembla poc però ben mirat, ja són unes quantes temporades, algun anyet) però si no ho faig sé que me'n apenediré.

Salutacions a tots, espero que us vagi genial, cuideu-vos amics!


(edited)
2011-12-15 21:27:59
Sé que no hem parlat especialment molt, però que sapigues que ha sigut un plaer tenir-te al joc i participant als fòrums andorrans.
Sort en el que facis.
2011-12-15 22:15:52
Igualment, cuida't molt. Et desitjo molta sort a la vida i salut.

Torna quan vulguis. Ha estat un plaer tenir-te per aquí. :))
2011-12-16 03:36:11
Tampoc es que hagim parlat gaire ja que jo relativament fa poc temps que estic per aqui, pero que sapigues que amb els teus missatges i la teva participacio has demostrat ser un gran company i ha estat un plaer tenir-te en aquest forums. Torna quan vulguis. Bona sort a la vida
2011-12-16 07:59:09
Que sapigues que penso fitxar a Dimitroski dons :P

Molta sort a la vida krak!
2011-12-16 10:49:43
Igualment que molts, ja que no hem xerrat mai però si diré que se't veia força per aquesta petita família que hi ha en aquest fòrum.
Dessitjarte que et vagi bé la vida i que si tornes algun dia ... puguis trobar encara a vells coneguts i tornar a gaudir com ja o has fet.
Sort i força ;)
2011-12-18 19:57:03
F.C. Lleida - F.C.JARQUE 4:4

Hem empatat i ens situem a 2 punts del primer. La classificació s'ha esglaonat molt amb els resultats d'avui.

Hem començat molt malament, encaixant 4 gols en 32 minuts. M'ha sorprès l'efectivitat tan alta del rival. 4 xuts 4 gols. Després d'encaixar el quart he tingut un moment de dubte, remuntar això semblava impossible. Però, després d'un nefast començament de totes les línies, l'equip ha anat aconseguint el control del partit i, un per un, han anat arribant els gols. Val a dir que he comptat fins a 4 pals!.
En definitiva, he de felicitar willyg, el rival d'avui, pel partit fet i l'empat aconseguit que podria haver estat una victòria. Jo em quedo amb un regust agredolç, content per haver remuntat però disgustat per no haver pogut guanyar. Aquest punt, però, ens pot servir de molt a final de temporada, perquè el primer queda a 2 punts i tot depèn encara dels propis resultats.
2011-12-18 21:32:12
Admeto que realment he tingut molta sort.
Per part d'en Peckcesur una gran felicitació per l'efectivitat així com també als assistenciadors.

I Kemk, això son coses del joc, ja se sap. Si et consola, quan anavem 0-4 m'esperava agrandar la golejada :S
2011-12-18 22:05:58
Hahaha. No, si ha estat un partit espectacular i m'ha agradat molt. El resultat no tant, és clar. Però al final l'empatat m'ha donat satisfacció perquè no les tenia totes. Ben jugat, home! :))