Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: »[I] VRAGENTOPIC

2006-11-06 22:47:11
Ik woon hier nu acht jaar... Zou ik echt al typisch Groningse dingen zeggen??

Das ff slikken....
2006-11-07 01:57:00
Denk het wel, klinkt mij ook zeer bekend in de oren ;-)
2006-11-07 07:59:25
"Het kan niet uit" is volgens mij toch iets wat in heel Nederland bekend is.
Of zou het net zo iets zijn als : Het gaat los ?
2006-11-07 08:08:07
ik kom heel goed rond met mijn team maar er zullen vast wel mensen zijn die dat niet kunnen...
2006-11-07 09:26:49
It kin wel oet.

Is ook Fries: It kin wol út.
2006-11-07 12:58:36
Ik ben er meer dan eens op gewezen dat "Het kan uit" niet begrepen werd door mensen uit andere delen van het land.
2006-11-07 13:03:37
Mij komt het in iedr geval niet echt bekend voor.. (noord-brabant)
2006-11-07 13:11:31
Dit lijkt me meer iets voor freestyle, nu weer ontopic guys.
2006-11-07 13:19:47
Als je enige reden voor het voorstel is een mogelijkheid om meer geld te genereren dan zou ik er niet voor zijn...
2006-11-07 18:09:22
Omdat ze op het forum van wales niet zosnel gereageerd wordt stel ik hier die vraag ook maar eens.

Ik heb al antwoord gehad op de vraag dat van de main coach de skills telt en van de assistenten en jeugdcoach de coach lvl of hun.

Mijn vraag bij deze is hoeveel njut hebben assistenten? Aangezien ze wel veel relatief veel kosten voor een kleine ploeg als ik en dan als ze toch geen/niet veel nut hebben dan die salaris in de hoofdcoach/jeugdcoach te stoppen..

Iemand die een idee heeft?

Groetjes Badas
2006-11-07 18:12:33
De algemene beoordeling van een coach hangt af van de som van zijn individuele vaardigheden voor de training van elke individuele vaardigheid. Het is zeer belangrijk voor de assistenten: hoe hoger hun beoordeling , hoe efficiënter ze de hoofdcoach helpen en de kans op random pops (verhogen van niveau in een vaardigheid) vergroten. Bovendien zou je voor jouw jeugdopleiding een coach met de hoogst mogelijke algemene beoordeling moeten selecteren. Hoe hoger hun algemene beoordeling, hoe sneller jouw trainees zullen verbeteren. Kortom, daar waar de trainingsvaardigheden van de hoofdcoach van belang zijn – is het voor de assistent(en) en de jeugdtrainer het totaal van alle vaardigheden, wat uitgedrukt wordt in ‘algemene beoordeling’, van belang. Echter, hoe hoger de algemene beoordeling – des te hoger zijn salaris. Voor je hoofdcoach is het dus zaak zo min mogelijk ‘bijstats’ te hebben, ten einde zo min mogelijk loon te betalen. In het begin moet je oppassen een niet al te dure coach in te huren, z’n salaris is niet onderhandelbaar!

Aangeraden wordt om (in het begin) als jeugdcoach een coach met een algemene beoordeling te hebben die minimaal matig, maar maximaal formidabel is. Voor assistenten geldt dat ze minimaal redelijk tot goed moeten zijn om nuttig effect te sorteren. Hoeveel effect assistenten precies hebben is onbekend.
2006-11-07 18:16:22
Het is niet echt geweten hoeveel invloed de assistenten hebben op de training...

Het enige wat ze doen is de algemene coach helpen met de algemene training. Dus ze helpen de hoofdcoach de random pops met een bepaald percentage te versnellen. Dat percentage weten we niet, maar hoe hoger hun algemeen niveau hoe sneller dat zou moeten gebeuren.

Ik heb momenteel 3 uitmuntende (outstanding) assistenten. En veel hebben ze eerlijk gezegd nog niet geholpen. Ik heb wel altijd iedere week 1 of 2 random pops, maar vroeger had ik er soms meer. Ik ben gewoon een beetje aan het experimenteren en kijken of ze echt veel helpen of niet...
2006-11-07 18:19:05
Hmm okeuh.

Dit bevestigt mijn verhaal al een beetje.
Mn jeugdcoach is nu formidable en daardoor is me jeugdopleidingsgemiddelde nu op redelijk met wel wat leuke tussendoor.

Dus gewoon assistenten nemen, max 3, met hun skill redelijk tot goed, en headcoach met de beste eigenschap van wat je wilt gaan trainen, aangezien is positiespel ga doen dan daarop het beste maar daarbij is de passsing van de coach ook hoog aangezien ik daar later op wil gaan trainen.

Die rest training wat spelers krijgen hangt dat ook af van de coach lvl van de assistenten en coach skillvan je hoofdskills of werkt dit anders?

Thnx:)
2006-11-07 18:20:49
Aangezien ik me geld meer in de trianies wil gaan besteden, heb er nog 2 nodig, dan doe ik dus minder aan de assistenten hoe goed ze dan zijn...

Ik heb er 2 nu of redelijk en 1e die over een week me hoofdcoach wordt.
2006-11-07 20:17:51
De algemene training waar je over praat hangt af van de hoofdcoach en de assistenten.

De algemene training zorgt voor de random pops. Om daar optimaal gebruik van te maken zou je hoofdcoach op zoveel mogelijk skills het hoogste niveau moeten hebben en zouden je assistenten ook de hoogst mogelijke algemene rating moeten hebben.

Maar omdat niemand dit zich kan veroorloven moet je enkel huren wat je financieel aan kan ;)

Een hoofdtrainer met dus min. magisch (magical) op positiespel en ook op passen als je dat zou gaan trainen later. Later kan je dan een trainer nemen die op meerdere skills minimum magisch heeft... Dit zoals hierboven gezegd om meer random pops te krijgen.

3 assistenten is het max. dat je mag nemen ALS je niet wilt dat er kans op onenigheid (misunderstandings) onder de trainers ontstaat en zo dus training zou kunnen verliezen.
2006-11-07 20:21:53
Ik denk dat assistenten alleen maar van nut zijn als je ook een hoofdcoach hebt met een zeer hoge gemiddelde waarde. Dus dat de waarde die je traint zeer hoog is maar ook de gemiddelde waarde van de coach. Dan is het de vraag of je spelers het waard zijn om er assistenten op te zetten. Persoonlijk ben ik van mening dat dit bij een bepaalde waarde van je spelers pas het geval zal zijn. Uiteindelijk wil je voor het loon van je assistenten wel wat terug zien.