Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: trenéři

2008-02-19 21:46:05
Že magičtí asistenti zrychlí hlavní trénink více jak impozanti. :-) To je jediné, co totiž můžeš tvrdit na 100%. :-) Vše ostatní jsou dohady, rpp, dokonce i to, o kolik ten hlavní trénink zrychlí.

[;)]
2008-02-19 21:47:10
To rozhodně, čím lepší, tím lépe. :-)

[;)]
2008-02-19 21:48:49
Přesně, průměr. Má magika, nic víc nic míň. :-) Spíš bych dal nadpozemáka do juniorky a toho magika jako hlavního, pokud tedy netrénuje zrovna útok. :-DDD

[;)]
2008-02-19 21:56:36
nadpozemáka právě nemám
2008-02-19 21:59:20
tak speciálně pro tebe (a možná i pro Shadora, i když ten jen shrnul obecně známé věci, a bůh ví, co nám vlastně chtěl říct nového)
vyměnil jsem pouze asistenty, vše ostatní zůstalo stejné, až na nějaké ty prodeje, pochopitelně. rpp se dlouhodobě zvýšilo, a jen ignorant to může vysvětlovat tak, že zrovna jak na potvoru měli všichni všechno před skokem - ne neměli!
2008-02-19 22:01:10
co se týká trenéra juniorky, jsou někde nějaký relevantní odkazy nebo důkazy, že to tak je, že záleží na skilovým průměru?
2008-02-19 22:02:13
K tomu, aby se mladí hráči v juniorce mohli zlepšovat, budeš potřebovat mládežnického trenéra. Jeho celková úroveň bude určovat, jak rychle se mladíci budou zdokonalovat.

třeba v pravidlech...
2008-02-19 22:07:54
to je právě dost obecný, a dá se to vysvětlit více způsobama.
2008-02-19 22:09:08
a co tam je nejasnýho? Prostě záleží na celkový úrovni, tady neni o čem diskutovat. Zeptej se 10ti zkušenejch lidí a všichni ti řeknou, že jde o průměrnej skill...
2008-02-19 22:14:18
to je jedna alternativa, a druhá zase říká, že se jedná třeba o brilantního trenéra. tečka. o žádným skilovým průměru jsem nečet, ani jsem nečet, že by všichni zkušený trenéři říkali to co ty.

edit: mám na mysli: celková úroveň - brilantní trenér(například).
je někde v pravidlech zmínka o skilovým průměru?
(edited)
2008-02-19 22:16:35
a co myslíš že určuje skillovej průměr? Random? Prostě máš skilly u trenéra, každej má různou výšku, stejně jako u hráčů. A jejich součet (je jich 8) dělenej 8 ti dá průměrnej skill trenéra, kterej se ti u něj pak zobrazí...no protože je to tak jasný a každej to ví, tak to tu nikdo ani nepíše
2008-02-19 22:19:49
ale skilovej průměr je věc kterou se oháníš ty. já nevim co to je, a kde to v pravidlech najdu. existuje o tom nějaký důkaz, nebo statistika, kde se to rozebírá?
2008-02-19 22:22:10
Všechno máš v pravidlech...

Celkové hodnocení trenéra závisí na součtu úrovní trénování všech schopností. Je to velmi důležité pro asistenty – jejich vyšší hodnocení má větší efektivitu při pomoci hlavnímu trenérovi. Navíc bys měl vybrat pro juniorku trenéra s nejvyšším možným celkovým hodnocením. Čím vyšší hodnocení, tím rychleji se budou tví junioři zlepšovat. Zlepšování týmového pojetí výlučně závisí na celkovém hodnocení tvých trenérů (z větší části na celkovém hodnocení hlavního trenéra, ale i celková úroveň asistentů má vliv).

vysvětlení: skill=schopnost
2008-02-19 22:40:16
Message deleted

2008-02-19 22:41:36
fajn že jsi to sem hodil a nemusim to dělat já, to je přesně to, co mám na mysli, a co se dá vysvětlit více způsoby.
pro mě je "celkové hodnocení" právě třeba "brilantní trenér" je to uvedený všude, každý trenér to má ještě ke všemu u sebe napsaný - to asi neni ze srandy, kdežto tvůj "skilový průměr" není nikde uveden, tak proč bych ti měl sakra věřit? a proto se ptám, máš někde na webu nebo jinde nějaký důkaz? protože jinak jsem nucen si myslet, že sis tu kapitolu vysvětlil špatně, což by se dalo pochopit, tahle kapitola je poněkud mlhavá.
(edited)
2008-02-19 22:43:45
Brilant je v průměru 8 x 14 = 112 (součet všech). Jestli je to 111, nebo 113, furt je to v průměru brilant, kapíšto? :-)

[;)]