Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Škola

2011-04-26 21:56:04
a postup? :D
2011-04-26 22:00:36
tvle vyser se na to... k cemu se s tim srat... :)
2011-04-26 22:21:57
no každopádně si frajer Misone... ty počty tam v Bušínu máte super :-)
2011-04-27 06:33:17
už to konečně chápu, stačilo jen použít funkci tangens :-)
2011-04-27 12:28:55
no tohle byl můj postup : :D
Vzal jsme si že a je například = 5
narýsoval jsme to a tak dlouho jsem jezdil s 2 pravouhlejma pravítkama po něm až jsem naměřil že to vycházi při 2,3 :D na stranách a pak jsme 5 vydělil 2,3 a měl jsme to číslo :D lucker řešení
2011-04-27 12:38:00
uuuáááá :)
2011-04-27 14:27:59
výborný postup :-D
2011-04-27 15:21:42
dost dobrý postup :-)
2011-04-27 19:37:37
těch 2,3 si měřil na šupléře ( posuvné měrce) nebo mikrometru?:D
2011-04-27 20:25:18
Mison se s tim nemaze - videl bych to na palce ;)
2011-04-27 21:37:22
No ty krávo :DDD ostulci, že ti to vůbec nepřipomená mou úctu ke geometrii a vůbec těm znakům, co nejsou písmenka a daj se počítat, že ne? :DDD
2011-04-28 00:14:09
Ty jses z obliga... Od tebe se totiz nic rozumnyho neda cekat :P
2011-04-28 06:37:04
2011-04-28 10:25:14


Matematika končí počítáním do deseti plus brankář.
2011-04-28 19:16:12
ostulc nebo kdo se ptal říkam že sme to měřil na dvou pravítka ktery sem přehazoval a přež sebe :D do praveho uhlu
2011-04-28 19:35:05
Chlapci, poraďte mi nějakou aktivitu do předmětu komunikační praxe. Může to být téměř cokoliv, nějakí hra nebo něco podobného.. ale ŽÁDNÉ PRASEČINY! :-)