Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Škola
no každopádně si frajer Misone... ty počty tam v Bušínu máte super :-)
už to konečně chápu, stačilo jen použít funkci tangens :-)
no tohle byl můj postup : :D
Vzal jsme si že a je například = 5
narýsoval jsme to a tak dlouho jsem jezdil s 2 pravouhlejma pravítkama po něm až jsem naměřil že to vycházi při 2,3 :D na stranách a pak jsme 5 vydělil 2,3 a měl jsme to číslo :D lucker řešení
Vzal jsme si že a je například = 5
narýsoval jsme to a tak dlouho jsem jezdil s 2 pravouhlejma pravítkama po něm až jsem naměřil že to vycházi při 2,3 :D na stranách a pak jsme 5 vydělil 2,3 a měl jsme to číslo :D lucker řešení
těch 2,3 si měřil na šupléře ( posuvné měrce) nebo mikrometru?:D
No ty krávo :DDD ostulci, že ti to vůbec nepřipomená mou úctu ke geometrii a vůbec těm znakům, co nejsou písmenka a daj se počítat, že ne? :DDD
Ty jses z obliga... Od tebe se totiz nic rozumnyho neda cekat :P
ostulc nebo kdo se ptal říkam že sme to měřil na dvou pravítka ktery sem přehazoval a přež sebe :D do praveho uhlu
Chlapci, poraďte mi nějakou aktivitu do předmětu komunikační praxe. Může to být téměř cokoliv, nějakí hra nebo něco podobného.. ale ŽÁDNÉ PRASEČINY! :-)