Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Examens
Black Label Music naar jefke
Haha kga om 16 u opnieuw beginnen ;-)
Ke krijg potvolkoffie een stylo van proximus, ma ne werkt nie :p
Yeah, right ...
Haha kga om 16 u opnieuw beginnen ;-)
Ke krijg potvolkoffie een stylo van proximus, ma ne werkt nie :p
Yeah, right ...
kzeg toch, veel te lang pauze :(
Hoera kben al gevorderd tot p 108
En nu pauze tot 18u? ;-) Allé, doe zo verder en t zal wel gaan :p
Vandaag een gestoord wiskunde-examen achter de rug ! De prof heeft twee meisjes met de tranen in hun ogen achtergelaten op 't mondeling gedeelte.. nuja zijn vraagstelling was totaal niet relevant aan de cursus..
kga nu me eten maken :)
idd maar kga wel tot iets in de nacht nodig ebben om te kunnen (of gewoon morgen ochtend)
idd maar kga wel tot iets in de nacht nodig ebben om te kunnen (of gewoon morgen ochtend)
Meisjes die een mondeling examen wenend verlieten, dat gebeurde bij ons zelfs in het middelbaar. Aardrijkskunde, nota bene, het buisvak bij ons in ASO. Leerkracht was een beetje 'koekoe'.
Omdat hij haatte dat iemand geen algemene aardrijkskunde kennis had? Daar deel ik zijn mening mee.
Kennis van algemene aardrijkskunde is idd gebrekkig dezer dagen, maar daar had het weinig mee te maken. Het ging immers over krachten en machten die zich buiten onze planeet en haar atmosfeer afspelen.
bij ons in Marketing mondeling:
(ik was aan het voorbereiden, 'leerling' ging net beginnen met vraag 1 van haar examen)
Docent: Geef de definitie van marketing volgens Kotler.
Leerling: Marketing is de ........
Docent: Was dat letterlijk?
Leerling: Ja!
Docent: Ben je daar 100% zeker van? (haalt cursus uit)
Leerling: 't zal toch niet veel schelen hoor
Docent: Hoeveel defenities moest je weer letterlijk vanbuiten kennen?
Leerling: 1
Docent: En heb je ze letterlijk gegeven?
Leerling: Ongeveer
Docent: Ongeveer is dus niet 100%
Leerling: U heeft gelijk
Docent: (richting mij): Geef eens die defenitie, Simon
SLM: geeft de defenitie 100% zoals ze in 't boek staat
Docent: Dat was toch zo moeilijk niet?!
Leerling: bwah
Docent: Je weet toch wat dat betekent voor de rest van uw examen?
Leerling: ik heb nog de 2 andere vragen...
Docent: Voor mij zegt de eerste vraag al voldoende. Moest ik van u zijn, ik boek nog geen reis voor einde augustus.
Leerling: al bleitend naar buiten
:p
(ik was aan het voorbereiden, 'leerling' ging net beginnen met vraag 1 van haar examen)
Docent: Geef de definitie van marketing volgens Kotler.
Leerling: Marketing is de ........
Docent: Was dat letterlijk?
Leerling: Ja!
Docent: Ben je daar 100% zeker van? (haalt cursus uit)
Leerling: 't zal toch niet veel schelen hoor
Docent: Hoeveel defenities moest je weer letterlijk vanbuiten kennen?
Leerling: 1
Docent: En heb je ze letterlijk gegeven?
Leerling: Ongeveer
Docent: Ongeveer is dus niet 100%
Leerling: U heeft gelijk
Docent: (richting mij): Geef eens die defenitie, Simon
SLM: geeft de defenitie 100% zoals ze in 't boek staat
Docent: Dat was toch zo moeilijk niet?!
Leerling: bwah
Docent: Je weet toch wat dat betekent voor de rest van uw examen?
Leerling: ik heb nog de 2 andere vragen...
Docent: Voor mij zegt de eerste vraag al voldoende. Moest ik van u zijn, ik boek nog geen reis voor einde augustus.
Leerling: al bleitend naar buiten
:p
Is die definitie dan zo essentieel? Die prof peilt niet eens naar inzicht.
jefke to
Simon [del]
conclusie: Simon is ne strever. :p
en dien andere mag ne keer weergaan.
en dien andere mag ne keer weergaan.
in een cursus 'inleiding op de marketing' is de vraag 'wat is marketing' toch vrij essentieel :)