Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: school

2010-01-20 16:05:46
En ik zal er nog eens een nachtje over slapen. Bedankt mannen.
2010-01-20 16:05:49
Hah twee universitairen ( denk ik ) die geklopt worden door iemand uit het ( 6de ? ) middelbaar ( denk ik ) :-)
2010-01-20 16:07:48
5de. *kuch* ;)

Myname - Leve hoofdrekenen. ;)
Ik ben al diep genoeg in de grond gezakt, don't worry!
Ik wist het ook.
4de middelbaar.

Woo !
2010-01-20 16:08:32
Hmm, je hebt het wel proper gedaan moek zeggen :-), elegant opgelost als ik dat zo zie :-)

@Dos: snap je het niet?
*zit ondertussen al in Australië*

*hoopt dat niet iedereen het mopje direct snapt*
2010-01-20 16:09:08
'k Heb ook soms van die momenten dat ik een eenvoudige vergelijkng of vraagstuk gewoon niet kan oplossen, echt beschamend. ;)
2010-01-20 16:09:59
Zelfs al snapte ik het niet, ik zou het niet durven toegeven!
2010-01-20 16:10:07
Altijd kijken naar waar je naartoe moet. 5 schrijven als 4+1 is bijvoorbeeld het meest efficiënte. ;)
2010-01-20 16:10:23
Iedereen eeft die ze. T is klote als da moment samen met et examen valt :-(
2010-01-20 16:11:26
Dan ben je idd gescheten! :p
2010-01-20 16:12:51
Dit jaar examen wiskunde was een stuk zo. Een vraag ( ivm winstmaximalisatie ) die ik echt gewoon niet zag. En dan zit je daar. Godverdomme. En achteraf zie je dat et gewoon veel makkelijker kon ...
2010-01-20 16:14:18
Frustrerend. ;)
het kan vaak veel makkelijker dan dat je het berekent...op 1 keer na: een examen wiskunde in het 4e jaar...Ik kreeg een vraag (iets met gigantische breuken) waarbij 2 cijfers omgekeerd waren... Ik kwam iets uit van 6 cijfers op 6cijfers dat onvereenvoudigbaar was...ik dacht dat het fout was, heb het zo 10 keer herrekend, kom ik bij de leerkracht en zegt ze...ja das nie juist, totdat ze het zelf berekent :-)
Lol. Als ik zo iets 'zot' groot tegenkom ( dan bedoel ik bvb. grote breuken die niet vereenvoudigbaar zijn ), dan reken ik ook altijd opnieuw zu. Want 9/10 keer is het mis. Probleem is dat Igodt ier soms gewoon expres ambetante cijfers pakt ( t gaan over kosten, en ge moet dan vierkantswortel nemen van een getal da geen geheel getal uitkomt, gewoon om u te kloten: zo moesten we vkw van 100.000 uitkomen ( in een som ), ipv 10.000 of 1.000.000 te nemen, zou veel gemakkelijker zijn ).