Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!
 Topic closed!!!

Subject: Tussenstanden/Uitslagen

2007-12-02 10:20:02
mja feit :)
2007-12-02 11:27:16
Ik vond dat die fout op De Smet er buiten was. Het feit dat we hier een discussie voeren over het feit of de fout er binnen of buiten gebeurt, bewijst dat de arbiters het zeker niet makkelijk hebben.

Toch leek de fout duidelijk en een beetje een diplomaat geeft een vrije trap op de rand van de 16. Wat in mijn ogen ook de correcte beslissing was geweest.
2007-12-02 11:46:15
2007-12-02 11:47:21
idd, ik dacht ook dat hij net buiten het stafschopgebied was. Maar wat de scheidsrechter alleszins moest doen, was fluiten
2007-12-02 11:53:06
idd, binnen of buiten, hij had moeten fluiten.
2007-12-02 11:53:52
Foto is:
1) te laat genomen
2) niet conclusief, want het been van de lokeren-speler is erbuiten, de sutter erbinnen.
2007-12-02 11:56:32
U reactie klopt niet :
1) Hij moet de speler nog onderuit halen dus is er nog geen sprake van fout
2) Het is de Smet
2007-12-02 11:57:32
1) zever, de smet is duidelijk al aan het vallen en voorbij het been van de lokeren-speler
2) ik ben geen cercle-sup, ik ken geen verschil tussen namen
2007-12-02 11:59:14
1) Hij moet nog vallen op de grond dus gwn erbinnne ==> STRAFSCHOP
2) Ik ben ook geen cercle-sup, ik ben gewoon slim :)
2007-12-02 11:59:44
het been van de lokeren speler ligt op de lijn dus is da binnen.... dus cercle verdiende een penalty
2007-12-02 12:00:02
1) het is niet waar de speler valt, dat het fout is. Iedere speler duikelt wel het gebied binnen dan, als het die regel zou zijn.
2007-12-02 12:00:53
op de lijn, dus op het randje... Elke diplomatisch slimme scheids fluit hier vrije trap op de rand van het gebied, weinig zullen hier strafschop fluiten hoor.
2007-12-02 12:01:02
1) Pas als de tackel gedaan is mag je fout fluiten!
2007-12-02 12:02:13
dan nog de goal van lokeren was buitenspel en we moesten nog een penalty krijgen... dus cercle is weer eens beroofd
2007-12-02 12:02:48
1) De tackle blijft op de lijn van het gebied hoor.
2007-12-02 12:03:30
"weer eens"

Precies alsof ze het max zoude hebbe zonder die verdomde schiedsrechters :')