Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Kool
Sa käid 9.klassis ja ei oska protsenti arvutada? Selline asi peab puhtalt loogika peal 5 sekundi tulema, kui just mingi välja palju komakohti sisse ei tule. :D
no mul homme olümpiaad ja mõtlesin, et kasutan seal ikka valemeid :D
Turist sattus saarele, kus oli ainlt kaks küla. tõevere küla elanikud rääkisid alati tõttja valevere küla elanikud valetasid alati. kuna saare elanud olid kõik omavahel tuttavad, ei tekkinud neil selliseid omapärast mingeid arusaamatusi. turist kohtas saareelanikku A ja B omavahel jutlemas ja soovis saada selgust, kas nad on valetajad või tõerääkijad või üks seda ja teine teist. ta küsis A käest: kas te olete tõevere külaelanikud? saada vastuse põhjal ei saanud turist siiski teha järeldust, mis meestega on tegu. seepärast küsis ta B käest: kas te olete mõlemad ühest ja samast külast? sellele saadud vastasuse ja A-lh saadud esimese küsimuse vastuse põhjal oli täiesti selge, kes on kes. kes oli A ja kes oli B, kas tõerääkija või valetaja?
see oli täna mata olümpiaadil. keegi teab vastust ?:D
see oli täna mata olümpiaadil. keegi teab vastust ?:D
Ühikkuupidest pannakse kokku kolmemõõtmeline kujund , kusjuures ühendamisel peavad nende tahud ühtima. Kas selle kujundi pinna pindala saab olla
a) 2007 pindalaühikut;
b) 2008 pindalaühikut?
10. klass
a) 2007 pindalaühikut;
b) 2008 pindalaühikut?
10. klass
Näidake, et logaritmilise spiraali p=a exp (m alfa) (a suurem kui 0, m- konstandid) puutuja moodustab puutepunkti raadiusvektoriga konstantse nurga.
Ma panin 2007, sest see jagub kolmega :D
aga jah pisut kõik ülesanded käisid üle jõu minu jaoks
aga jah pisut kõik ülesanded käisid üle jõu minu jaoks
kas keegi on nii nummi ja seletab mulle mida raport peab sisaldama.. ja mis üles ehitusega see peaks olema... tänud
oh mata olümpiaadil väga halvasti ei läinudki :):D et 5st ülesandest 3 olid õiged vastused :)
"Milline oli naiste roll vanajuudi ühiskonnas?"
Keegi viitsiks vastata?
Keegi viitsiks vastata?
järglaste saamine, laste kasvatamine