Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Matematyka

2009-09-05 11:56:20
Moze miec 2 elementy poniewaz iloczyn to czesc wspolna obu zbiorow.
2009-09-05 11:57:42
moze ale nie musi, moze miec tez 1 :P


PS:AAA SZYBSZY BYŁEM:-D
(edited)
2009-09-05 12:02:11
Dokladnie ale moze miec tez 0 :P gdyz moze nie byc punktow wspolnych :P
2009-09-05 12:03:12
chodzilo mi o to, zeby podkreslic slowo "najwyzej" 2elementy, to chyba oczywiste4 ze 0 tez moze byc;p
2009-09-05 12:28:08
ale w zadaniu bylo napisane "ile elementow moze miec" czyli 0 tez nalezy uwzglednic :P
2009-09-05 12:48:16
Dziękuje wszystkim !!


:))
2009-09-06 15:02:49
Stosunek wysokosci dwoch rombów jest równy 3:5. Oblicz stosunek pol tych rombow.

dobrze mysleze bedzie on wynosci 9:25 ?
2009-09-06 15:06:47
Moim zdaniem tak
2009-09-06 15:09:54
tez mi sie wydaje ze dobrze:p
2009-09-06 15:12:46
a ja nie wiem o co kaman wakacje zrobily swoje :D
2009-09-06 18:55:20
Message deleted

2009-09-07 18:33:46
Siema :P
Mam taki problem
Zrobiliśmy zadanie na lekcji:http://www.fotosik.pl/usun_zdjecie.php?dCode=b7ccc4e0e1958e4d88798069dbb243


I mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego ma wyjść takie coś:
http://www.fotosik.pl/usun_zdjecie.php?dCode=5607110762303c3e25ee5c5c353dea


Z góry dziękuje :)
(edited)
2009-09-07 18:38:21
http://www.fotosik.pl/usun_zdjecie.php?dCode=b7ccc4e0e1958e4d88798069dbb243

omg.. to powinno cie zastanowić..
2009-09-07 18:43:03
hahahahahaha xDDD
2009-09-07 19:11:55
aha:-d
2009-09-07 20:47:26
Łoo ... ale gafa xD



tutaj linki.

Do treści zadania : klik





a taka odpowiedź wychodzi , i nie wiem dlaczego tak jest . Objaśnicie całe zadanie krok po kroku ? , pomóżcie plx :)

wychodzi : klik


ed: to takie namazane to 2 .
(edited)