Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Matematyka
Jeżeli chodzisz do liceum i nie potrafisz zrobić takiego łatwego zadanka to gratuluję jesteś idiotą.
musisz dac odrobinę z siebie.
c i d mogę zrobic.
c ) f(x) > 0 <=> x E (-6;-3) u (1;8)
f(x) < 0 <=> xE (-3;1)
d) tu nie widac dokladnie. ale wyglada, ze najwieksza wartosc funkcja przyjmuje dla x = 3 (albo x=3,5 bo wlasnie nie widac za dobrze)
najmniejsza wartosc funkcja przyjmuje dla x =0
c i d mogę zrobic.
c ) f(x) > 0 <=> x E (-6;-3) u (1;8)
f(x) < 0 <=> xE (-3;1)
d) tu nie widac dokladnie. ale wyglada, ze najwieksza wartosc funkcja przyjmuje dla x = 3 (albo x=3,5 bo wlasnie nie widac za dobrze)
najmniejsza wartosc funkcja przyjmuje dla x =0
ciesz sie, ze nie kazali wam znalesc wzoru tej funkcji :P
jeśli są podane miejsca zerowe to tak, ale juz nie jest takie łatwe jak się ma podane jak dokładnie rośnie i w jakim punkcie jaka wartość:p
no wg. tego co mam zapisane, twierdzenie proste wygląda tak "Z => T". czyli jeżeli cośtam cośtam to cośtam cośtam. na lekcji mieliśmy przykład "a=b => a^2 = b^2" i mamy wymyślić w domu własny, tylko cos nie moge nic wymyslić :P.
a, b są przyprostokątnymi tr.prostokątnego oraz c - przeciwprostokątną => a^2 + b^2 = c^2
(tak w skrócie)
albo analogicznie do Twojego przykładu:
a jest liczba dodatnią => |a|=a
(tak w skrócie)
albo analogicznie do Twojego przykładu:
a jest liczba dodatnią => |a|=a
ok dzieki. wezme ten drugi bo nie robilismy na lekcji z trzema zmiennymi, a niewiem jak to jest z tym.
twierdzenie pitagorasa, chyba najprostszy i najlepszy przyklad :)
ba, ale jak to rozpisać ee.. cyfrowo? (nie słownie) jako implikacje