Subpage under development, new version coming soon!
Subject: zadania domowe
OK naskorbałem coś sprawdziłby mi ktoś błędy ?
When the classroom door opened everybody went silent.
I was sleepy because the lesson was really boring and I almost didn't sleep last night because I was studying for a test but when I saw a very strong light from the door i waked up.
Everybody was very confused. Teacher said that she will go check what is it. After 5 minutes we heard a scream everyone was really scared. Teacher came back and she said that she had never seen anything like that before.
Then we saw that things. It was a couple of small grey-green creatures witch big eyes, small noses and mouths, long fingers and they were very ugly.
Everybody was panic. I took a deep breatch and i ask one of them: "who are you and what you want from us".
It looked at me and say something but i didn't understand they language. Nobody try to escape becausewe were really afraid of them. Suddenly I saw another strong light from the door. It was so strong that i didn't see antyhing in our classroom. I didn't remember anything more. When i waked up the creatures disappear and everybody was learning. Nobody remember anything. They say that i am crazy or it was only dream. But i know something
happend that day...
When the classroom door opened everybody went silent.
I was sleepy because the lesson was really boring and I almost didn't sleep last night because I was studying for a test but when I saw a very strong light from the door i waked up.
Everybody was very confused. Teacher said that she will go check what is it. After 5 minutes we heard a scream everyone was really scared. Teacher came back and she said that she had never seen anything like that before.
Then we saw that things. It was a couple of small grey-green creatures witch big eyes, small noses and mouths, long fingers and they were very ugly.
Everybody was panic. I took a deep breatch and i ask one of them: "who are you and what you want from us".
It looked at me and say something but i didn't understand they language. Nobody try to escape becausewe were really afraid of them. Suddenly I saw another strong light from the door. It was so strong that i didn't see antyhing in our classroom. I didn't remember anything more. When i waked up the creatures disappear and everybody was learning. Nobody remember anything. They say that i am crazy or it was only dream. But i know something
happend that day...
1. Po zamkniętym torze dł. 400 m biegna dwaj biegacze. jeden porusza sie z predkoscia 6m/s a drugi 5m/s. Po jakim czasie szybszy biegacz dogoni wolniejszego jesli startuja rownoczesnie
Chodzi o to kiedy on go zdubluję?
Jeśli tak to ma do nadrobienia 400m w każdej sekundzie zyskuję 1m przewagi nad przeciwnikiem czyli za 400s go zdubluję
Jeżeli nie startują z jednego miejsca to dogoni go po tylu sekundach ile metrów przewagi ma jego przeciwnik.
2.
2x - prędkość na jeziorze (bez prądu)
x - prędkość prądu rzeki
prędkość łodzi płynącej z prądem - 2x + x = 3x
prędkość łodzi płynącej pod prąd to 2x - x = x
z prędkością 3x łódka płynęła godzinę, czyli z prędkością 3 razy mniejszą będzie płynąć 3 godziny.
Oczywiście na koniec musisz dodać obie drogi czyli wyjdzie Ci 4 godziny
Chodzi o to kiedy on go zdubluję?
Jeśli tak to ma do nadrobienia 400m w każdej sekundzie zyskuję 1m przewagi nad przeciwnikiem czyli za 400s go zdubluję
Jeżeli nie startują z jednego miejsca to dogoni go po tylu sekundach ile metrów przewagi ma jego przeciwnik.
2.
2x - prędkość na jeziorze (bez prądu)
x - prędkość prądu rzeki
prędkość łodzi płynącej z prądem - 2x + x = 3x
prędkość łodzi płynącej pod prąd to 2x - x = x
z prędkością 3x łódka płynęła godzinę, czyli z prędkością 3 razy mniejszą będzie płynąć 3 godziny.
Oczywiście na koniec musisz dodać obie drogi czyli wyjdzie Ci 4 godziny
aszeRo do benek333
W jakim stosunku molowym zmieszano dwutlenek węgla z wodorem, jeśli do momentu ustalenia równowagi: CO2 + H2 = CO + H2O 90% wodoru przereagowało tworząc wodę? Kc=1 (w temp. 1100K)
prosiłbym o pomoc..
W jakim stosunku molowym zmieszano dwutlenek węgla z wodorem, jeśli do momentu ustalenia równowagi: CO2 + H2 = CO + H2O 90% wodoru przereagowało tworząc wodę? Kc=1 (w temp. 1100K)
prosiłbym o pomoc..
25(razy)5(do 3)(razy) 5(do 0)..?xD przedstawić w postacie..wspólnej potęgii ?
hmm niech mi ktoś to obliczy i wytłumaczy.. miałem to dawno.. i jestem z tego dalej zielony xD>. najbardziej chodzi mi o to.. żeby wytłumaczyć.. co i jak... pilne..
hmm niech mi ktoś to obliczy i wytłumaczy.. miałem to dawno.. i jestem z tego dalej zielony xD>. najbardziej chodzi mi o to.. żeby wytłumaczyć.. co i jak... pilne..
25(razy)5(do 3)(razy) 5(do 0)=25(razy)5(do 3)
liczba do 0 daje zawsze 1
liczba do 0 daje zawsze 1
ale mi chodzi o ... to żeby zapisać...w postaci jednej potegi.. czyli jednej liczby i nad nia jednej potegi...to jest zryte..
nigdy nie byłem ścisłowcem...
nigdy nie byłem ścisłowcem...
sorki 25 na opczątku przeoczyłem. tak jak poprzednik pisze jest dobrze
1/81*1/9*(1/3) do 7
/= kreska ułamkowa..
a to jak obliczyć? hmm.. chłopaki sorka że nie wyraźnie.. ale może komuś to sie uda.. (tzn napewno) ja tego nie rozumiem.. jestem humanistą.. ehh.. z góry dzięki
/= kreska ułamkowa..
a to jak obliczyć? hmm.. chłopaki sorka że nie wyraźnie.. ale może komuś to sie uda.. (tzn napewno) ja tego nie rozumiem.. jestem humanistą.. ehh.. z góry dzięki
tam an koncu to pisale do7, czyli ta siodemka to potega 1/3 tak? czy calosci? jesli odnosi sie do 1/3 to to co wyzej dalem jest git
napisz rozprawke nt. "słabosci ludzkiej natury sa zrodlem zła i konfliktow", w swojej wypowiedzi nawiaz do tekstow kultuy i wydarzen z ostatnich lat na swiecie.
ma ktos jakis pomysl ?
chodzi mi tylko o te przyklady, w zasdzei tylko te literackie, rteszte sam sobie juz zrobie ;)
ma ktos jakis pomysl ?
chodzi mi tylko o te przyklady, w zasdzei tylko te literackie, rteszte sam sobie juz zrobie ;)