Subpage under development, new version coming soon!
Subject: zadania domowe
tak:) tamto zrobiłęm:D
ale mam problem z następnym;/
z kwadratowego arkusza brystolu o boku a chcemy otrzymać prostopadłościenne pudełko w tym celu musimy wyciąć na rogach równe kwadraciki następnie zagiąć brzegi. Jaką długość powinien mieć bok wycinanych kwadracików aby pole powierzchni bocznej pudełka było największe?
ale mam problem z następnym;/
z kwadratowego arkusza brystolu o boku a chcemy otrzymać prostopadłościenne pudełko w tym celu musimy wyciąć na rogach równe kwadraciki następnie zagiąć brzegi. Jaką długość powinien mieć bok wycinanych kwadracików aby pole powierzchni bocznej pudełka było największe?
Matma
Nie rozumiem.. nie chodzi o to, żeby ktoś zrobił..tylko wytłumaczył.. z każdego zadania dam po jednym przykładzie.
1. Poniższe twierdzenia są zdaniami prawdziwymi. Sformułuj twierdzenia odwrotne do nich i oceń,czy są prawdziwe.
c) Jeśli wszystkie boki równoległoboku mają taką samą długość, to równoległobok ten jest rombem.
2. Uzasadnij, dlaczego poniższe zdania są fałszywe.
b) Sumą zbiorów A i B nazywamy zbiór złożony z elementów, które należą do zbioru A i do zbioru B.
3. Dziedziną każdej formy zdaniowej jest zbiór R. Wyznacz zbiór elementów spełniających daną formę zdaniową:
a) x=10 v x=11
4. Wyznacz dziedzinę i zbiór elementów spełniających daną formę zdaniową:
e) Pierwiastek x+1 = 3
Nie rozumiem.. nie chodzi o to, żeby ktoś zrobił..tylko wytłumaczył.. z każdego zadania dam po jednym przykładzie.
1. Poniższe twierdzenia są zdaniami prawdziwymi. Sformułuj twierdzenia odwrotne do nich i oceń,czy są prawdziwe.
c) Jeśli wszystkie boki równoległoboku mają taką samą długość, to równoległobok ten jest rombem.
2. Uzasadnij, dlaczego poniższe zdania są fałszywe.
b) Sumą zbiorów A i B nazywamy zbiór złożony z elementów, które należą do zbioru A i do zbioru B.
3. Dziedziną każdej formy zdaniowej jest zbiór R. Wyznacz zbiór elementów spełniających daną formę zdaniową:
a) x=10 v x=11
4. Wyznacz dziedzinę i zbiór elementów spełniających daną formę zdaniową:
e) Pierwiastek x+1 = 3
ogólnie jak to robić.. nie wiem.. heh nie mam książki bo pożyczyłem kumplowi:P I po prostu chce wiedzieć co trzeba zrobić;) jedno wytłumaczysz to załapie:P
b) Sumą zbiorów A i B nazywamy zbiór złożony z elementów, które należą do zbioru A i do zbioru B.
zdanie falszywe, dlatego, ze to zdanie opisuje czesc wspolna zbiorow, a nie iloczyn. proszę, jedno :p
zdanie falszywe, dlatego, ze to zdanie opisuje czesc wspolna zbiorow, a nie iloczyn. proszę, jedno :p
takie to łatwe.. no ale książki brak;/
A rozumiesz Kwantyfikatory ?
A rozumiesz Kwantyfikatory ?
yhym :)
matematyka.pisz.pl
wejdz sobie na tę stronkę, bardzo polecam. robiac zadanka do matury czesto prosilem o pomoc na forum, teraz sam czesto pomagam innym :)
matematyka.pisz.pl
wejdz sobie na tę stronkę, bardzo polecam. robiac zadanka do matury czesto prosilem o pomoc na forum, teraz sam czesto pomagam innym :)
Jak ktos mi da rade zrobic program w c++ do 12:43 jakos to bede ZAAAAJE... wdzieczny. dostane 6. Musze napisac program ktory oblicza pierwiastek n stopnia z podanej liczby. Liczbe i potege wyznacza wlasnie uzytkownik. Jak jakis informatyk jest teraz online i poswiecilby chwile to bym sie cieszyl:)
Jest ktoś niezły z niemca?? ćwiczenie 31 (od przykładu 20) każda pomoc się przyda :)
http://img35.imageshack.us/img35/2333/deutschz.jpg
(edited)
http://img35.imageshack.us/img35/2333/deutschz.jpg
(edited)
zrobi mi ktos? :)
1 cos53 * tg53 / sin53 (oczywiscie chodzi o stopnie)
2 sin45 * cos^78 + cos45 * sin^78 (^ to kwadrat)
3 cos3 * (pierw 1 + tg^3) +1
1 cos53 * tg53 / sin53 (oczywiscie chodzi o stopnie)
2 sin45 * cos^78 + cos45 * sin^78 (^ to kwadrat)
3 cos3 * (pierw 1 + tg^3) +1
pierwiastek z wyrazenia:
8+4 pierwiastki z 2
8+4 pierwiastki z 2
czy ktoś móglby mi pomóc w opisie obrazka?:))
oto on:
z góry dziękuje!!:))
oto on:
z góry dziękuje!!:))