Subpage under development, new version coming soon!
Subject: zadania domowe
taa tylko jak wklejam to mi < nie wyswietla i wogole dlaczego jak pisze tekst w takich nawiasach < to nic nie wyswietla i pozera tekst?
edytka dodaje ze zaraz wklei ale bez <
(edited)
(edited)
edytka dodaje ze zaraz wklei ale bez <
(edited)
(edited)
nie wiem co jest ale jak wklejam kod zrodlowy to pol porgramu obcina :/
(edited)
(edited)
(edited)
(edited)
możliwe, że jest za długi. Ja właśnie szukam jakiegoś dobrego kompilatora. Kiedyś miałem starą dobrą wersję Borlanda ale usunąłem i teraz nie mogę znaleźć :(
nom mozliwe ze za dlugi :/ ale dalej nie wiem co zrobic :P
(edited)
(edited)
mam takie pytanka z gegry:
1. Jakie są czynniki lokalizacji wysokiej techniki ?
2. Podaj czynniki pozaprzyrodnicze ?
3. wyjaśnij pojęcia :
- monokultura
- rolnictwo tradycyjne
4 Podaj czynniki Przyrodnicze
5 Jakie są czynniki lokalizacji przemysłu
6 wyjaśnij pojęcia
- płodozmian
- rolnictwo targowe
pilnie prosze o odpowiedzi :D
ed: to sa pytania do spr. ktory jutro bede mial
(edited)
1. Jakie są czynniki lokalizacji wysokiej techniki ?
2. Podaj czynniki pozaprzyrodnicze ?
3. wyjaśnij pojęcia :
- monokultura
- rolnictwo tradycyjne
4 Podaj czynniki Przyrodnicze
5 Jakie są czynniki lokalizacji przemysłu
6 wyjaśnij pojęcia
- płodozmian
- rolnictwo targowe
pilnie prosze o odpowiedzi :D
ed: to sa pytania do spr. ktory jutro bede mial
(edited)
bo mają problemy z rozwiązaniem zadania to im możesz pomóc ;)
pewnie wielu z was mialo logike...moze mi ktos powiedziec czy takie zdanie :
x=2 jest zdaniem logicznym??
x=2 jest zdaniem logicznym??
oj nie wiem sam sie teraz zastanawiam czy to co ci pisalme bylo dobrze bo to chyba jest zdanie logiczne z kwantyfikatorem tez bedzie:) sorki za zamet
własnie ja nie wiem...z kwantyfikatorem to chyba jest bo tam mozna odpowiedziec tak czy nie...a bez kwantyfikatora wydaje mi sie ze...chyba nie jest...
ale w zadaniach jak masz zdania czesto takie zdanie jest...
OPIS: Wyszedł ze szkółki jako celujący;/ Skoki w szkółce co 3 przy niesamowitym trenerze. Wielki talent!!!
OPIS: W pierwszym swoim meczu strzelił już bramkę!!! Wyszedł ze szkółki jako solidny i skakał co 3 przy niesamowitym trenerze!!! Duży talent!!!
Przetłumaczy mi ktos dwa wyzej wymienione opisy na jezyk angielski?? prosze na sk@ jesli ktos bylby tak mily;]
OPIS: W pierwszym swoim meczu strzelił już bramkę!!! Wyszedł ze szkółki jako solidny i skakał co 3 przy niesamowitym trenerze!!! Duży talent!!!
Przetłumaczy mi ktos dwa wyzej wymienione opisy na jezyk angielski?? prosze na sk@ jesli ktos bylby tak mily;]
DESCRIPTION: He has left the junior school as a excellent junior. Jumps in school after 3 at incredible trainer. Big talent !!!
DESCRIPTION: In his first match he already scored a goal. He has left junior school as a solid junior and in school he jumps after 3 at incredible trainer. Big talent !!!
DESCRIPTION: In his first match he already scored a goal. He has left junior school as a solid junior and in school he jumps after 3 at incredible trainer. Big talent !!!
a jaki kwantyfikator? "istnieje" czy "dla kazdego"? jesli "istnieje" to jest to zdanie logiczne