Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Welke positie?
- 1
Randy-Fortuna [del] to
All
Ik heb 3 posities in te vullen voor morgen. Een def-mid, een winger en een AM. Welke speler zou jij op welke positie zetten en waarom.
speler 1.
zeer goed conditie, tragisch keepen
solide snelheid, matig verdedigen
zeer goed techniek, formidabel spelinzicht
uitstekend passen, slecht scoren
speler 2.
formidabel conditie, tragisch keepen
solide snelheid, matig verdedigen
goed techniek, zeer goed spelinzicht
zeer goed passen, hopeloos scoren
speler 3.
zeer goed conditie, tragisch keepen
zeer goed snelheid, matig verdedigen
solide techniek, zeer goed spelinzicht
formidabel passen, slecht scoren
speler 1.
zeer goed conditie, tragisch keepen
solide snelheid, matig verdedigen
zeer goed techniek, formidabel spelinzicht
uitstekend passen, slecht scoren
speler 2.
formidabel conditie, tragisch keepen
solide snelheid, matig verdedigen
goed techniek, zeer goed spelinzicht
zeer goed passen, hopeloos scoren
speler 3.
zeer goed conditie, tragisch keepen
zeer goed snelheid, matig verdedigen
solide techniek, zeer goed spelinzicht
formidabel passen, slecht scoren
Speler 3 als winger, deze speler heeft het meeste snelheid en het meeste passen.
Speler 1 als AM, omdat die het meeste in contact zal komen met de tegenstander zijn spelers en deze speler heeft het meeste spelinzicht en zal de bal dus sneller wegschoppen.
Speler 2 voor de DM, omdat deze over blijft :P.
(edited)
Speler 1 als AM, omdat die het meeste in contact zal komen met de tegenstander zijn spelers en deze speler heeft het meeste spelinzicht en zal de bal dus sneller wegschoppen.
Speler 2 voor de DM, omdat deze over blijft :P.
(edited)
Zo had ik ze dus ook voorheen staan, maar twijfelde of dit wel goed was.
Al hebben eigenlijk alle spelers te laag def voor de def-mid positie.
Snap ik;) Maar moest hem toch invullen. Ik heb maar 1 def-mid eigenlijk. Hmm.. breng ik mezelf, dankzij mjakk nu op een idee voor een nieuwe tactiek.
-(GK)
- - -
-
- -
- -
- -
-(GK)
- - -
-
- -
- -
- -
- 1