Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Juniorer

  • 1
  • 2
2008-01-12 18:52:33
Fordelen ved de juniorer, der kun er i juniorskolen i får uger, er, at de kan være meget unge.

Fordelen ved dem, der er i juniorskolen i 30+ uger, er, at de kan nå at blive rigtigt gode når de skal op på seniorholdet.

Så er det bare med at være heldig :-)
2008-01-12 21:17:35
Message deleted

2008-01-19 23:03:18
Jeg ville lige høre, om I ville beholde junionerer der er svage og middelmådige med en 30 uger tilbage?
2008-01-19 23:10:55
Ja da. Hvis de har et talent på 3.5 - 4 uger, kan de nå at blive rigtig spændende. :)
2008-01-19 23:27:05
Jeg har trukket en formidabel + 2 med et talent på 4,43, der ankom som dårlig 34.
Jeg har trukket en formidabel + 1 med et talent på 4,14, der ankom som dårlig 32.
Jeg har trukket en utrolig +2 med et talent på 4,00, der ankom som middelmådig 33.
Jeg har trukket en fremragende +2 med et talent på 3,86, der ankom som svag 30.

Så ja, jeg ville beholde dem indtil jeg kendte talentet, og fyre dem så snart jeg kunne se, om de ville blive til noget eller ej.
2008-01-20 13:28:45
Hvis der er plads i skolen - helt klart. I hvert fald indtil man får en indikator om talentet.
2008-01-20 15:07:10
helt enig

jeg har i denne uge f.eks beholdt disse 2 herrer

Erling Tørnis dårlig 28
Rasmus Hartmann dårlig 32

om de bliver er helt op til deres talent og er det bare nogenlunde er de faktisk bedre end den 3 junior jeg beholdt

Vilbert Bugge acceptabel 10
2008-01-21 13:18:31
Hvad gør I andre hvis i får en junior der hedder dårlig 32, og der går 4 uger uden stigninger ? Er det aurwiedersehen oder was ?
2008-01-21 15:19:34
Ja sådan 4-5 uger alt efter hvor desperat jeg er :-)
  • 1
  • 2