Subpage under development, new version coming soon!
Subject: A pénz világa
		
									A strukturális változtatásokhoz pénz kell, egyszeri forrásokból. Ha a strukturális változtatások megtörténnek, akkor rentábilissá válhatnak a nagy ellátórendszerek.
							
	
		
									Amióta dolgozom, Rácz Jenő kivételével Réthelyi az első, akit érdekel, mit gondolunk, mik a problémák az egészségügyben. Kezdhetném a kódolástól befejezhetném a  finanszírozásnál. Ők speciel pont tennének azért, hogy jobban működjön a rendszer. Mert a privatizációt megszívná a magyar nép, az biztos.
							
	
		
									Mivel a kormány többször és elég egyértelműen kinyílvánította szándékát a hiánycél elvárt szinten tartásáról nem egészen értem mit kellene még csinálni. A cél teljesűlt mellesleg az EU tagállamok jelentős része nem tuda hozni ezt az elvárt szintet őket nem vizsgálják akkor mi a bánat következtetést kellene levonni?
Mellesleg ha nyolc évig nem volt ezzel baj ahogy a cikk is írja miért most probléma?
(edited)
(edited)
	Mellesleg ha nyolc évig nem volt ezzel baj ahogy a cikk is írja miért most probléma?
(edited)
(edited)
		
									Elmondták. Az Alkotmány, a sarkalatos törvények és jegybanki törvény. Semmi más. :D
							
	
		
									"A strukturális változtatásokhoz pénz kell, egyszeri forrásokból. Ha a strukturális változtatások megtörténnek, akkor rentábilissá válhatnak a nagy ellátórendszerek."
És hol vannak a strukturális változtatások? Mert azok azt hoznák, hogy módosulnak a magyar állam kiadásai, miközben nincs változás a költségvetés kiadási oldalán. Ez egyben azt is jelenti, hogy strukturális szinten a magyar költségvetés még mindig olyan fenntarthatatlan pályán van, ami 3% feletti hiányt eredményez - a számítások szerint a mnyp-pénzek nélkül az idei hiány kb. 6,5%-os lenne a megcélzott 2,9% helyett.
Amúgy arra a kérdésre, hogy miért ilyen szar a helyzet a valutapiacon, itt van egy értelmesen és érthetően leírt válasz.
	És hol vannak a strukturális változtatások? Mert azok azt hoznák, hogy módosulnak a magyar állam kiadásai, miközben nincs változás a költségvetés kiadási oldalán. Ez egyben azt is jelenti, hogy strukturális szinten a magyar költségvetés még mindig olyan fenntarthatatlan pályán van, ami 3% feletti hiányt eredményez - a számítások szerint a mnyp-pénzek nélkül az idei hiány kb. 6,5%-os lenne a megcélzott 2,9% helyett.
Amúgy arra a kérdésre, hogy miért ilyen szar a helyzet a valutapiacon, itt van egy értelmesen és érthetően leírt válasz.
		
									Ez egy teljesen hiteles elfogulatlan írás.
Mennyi a hiány ne azzal gyere, hogy mennyi lenne, ekkor meg akkor mennyi 2,9 nézz annak is utánna ne csak a rosszindulat beszéljen belőled, hogy hányan hozták még ezt a szintet. Mellesleg a lenyúlás az akötelező magánnyugdíj volt mert hitelből kellett fizetni a nyugdíjakat míg a befizetéseket kötelező jelleggel eltérítették magánvállalkozások számlájára, akiknek nem nagyon sikerült hozamot realizálni. A stuktúrális váltásokat miért pont most kéred számon?
	Mennyi a hiány ne azzal gyere, hogy mennyi lenne, ekkor meg akkor mennyi 2,9 nézz annak is utánna ne csak a rosszindulat beszéljen belőled, hogy hányan hozták még ezt a szintet. Mellesleg a lenyúlás az akötelező magánnyugdíj volt mert hitelből kellett fizetni a nyugdíjakat míg a befizetéseket kötelező jelleggel eltérítették magánvállalkozások számlájára, akiknek nem nagyon sikerült hozamot realizálni. A stuktúrális váltásokat miért pont most kéred számon?
		
									A kedvedért elolvastam.
És hol vannak a strukturális változtatások?
Hol?
Pl. engem meghallgatott Réthelyi, én azt mondtam neki, hogy szerinte normális-e hogy felveszek egy beteget Parkinson gyanúval, diagnosztizálom, hogy Parkinsonos, beállítom antiparkinson szerre és mindezt leírom a záróban. Csinálok azért neki egy CT-t, amin van egy db 3 mm-es agyi infarctus.
Milyen kóddal jelentem őt ki? Nem Parkinsonnal, mert az 30.000 Ft-t ér. Agyi infarktussal, mert azért 120.000-t fizetnek. Kijön az ellenőr és megkérdezi, hogy doktor, miért agyi infarktussal jelentettem ki a beteget. -Erre megmutatom a CT-t. Nem tud mit csinálni, nem tud megbüntetni.
Engem, az orvost ne kényszerítsenek már hazugságba és csalásba a saját hülye szabályaikkal.
Ezt megváltoztatják pl.
Áprilisig.
							
	És hol vannak a strukturális változtatások?
Hol?
Pl. engem meghallgatott Réthelyi, én azt mondtam neki, hogy szerinte normális-e hogy felveszek egy beteget Parkinson gyanúval, diagnosztizálom, hogy Parkinsonos, beállítom antiparkinson szerre és mindezt leírom a záróban. Csinálok azért neki egy CT-t, amin van egy db 3 mm-es agyi infarctus.
Milyen kóddal jelentem őt ki? Nem Parkinsonnal, mert az 30.000 Ft-t ér. Agyi infarktussal, mert azért 120.000-t fizetnek. Kijön az ellenőr és megkérdezi, hogy doktor, miért agyi infarktussal jelentettem ki a beteget. -Erre megmutatom a CT-t. Nem tud mit csinálni, nem tud megbüntetni.
Engem, az orvost ne kényszerítsenek már hazugságba és csalásba a saját hülye szabályaikkal.
Ezt megváltoztatják pl.
Áprilisig.
		
									És ah belegondolsz, ez kevésbé pénz kérédse. Ez hozzáállás kérdése.
							
	
		
									A kötelező magánnyugdíjba engem is belekényszerítettek, nagyon szemét húzás volt. :S:S
Érdekes módon arról nem esik szó, hogy a MAGÁNnyugdíjpénztárak kiknek a tulajdonában voltak? Kiké?
A struktúrális váltás nélkül a rendszer ugyanaz a szar marad, tehát szükséges és elvárandó.
	Érdekes módon arról nem esik szó, hogy a MAGÁNnyugdíjpénztárak kiknek a tulajdonában voltak? Kiké?
A struktúrális váltás nélkül a rendszer ugyanaz a szar marad, tehát szükséges és elvárandó.
		
									A strukturális változtatások hiányát elég hosszú ideje hiányolom, és ezt értsd nyugodtan úgy, hogy legalább 10 éve.
A hiánnyal az a gond, hogy nemcsak én számolok úgy, mint amit leírtam (vagyis az egyszeri tételek nélkül hogy is áll az egyenleg), hanem így számolnak a külföldi befektetők, a hitelminősítők, a gazdasági elemzők is. A 2011-es költségvetés olyan, ami nem teljesíti a maastrichti kritériumokban szereplő 3% hiányt; csak épp ezt elfedi "jótékony" takaróként a 3000 milliárd forintnyi mnyp-pénz. Ez az összeg hiányozni is fog - kb. 15-20 év múlva, amikor nyugdíjat kell majd fizetni a mostaninál jelentősen több embernek, a mostaninál jelentősen kevesebb befizető pénzéből. Pechemre én akkor leszek nyugdíjas, ahogy te is...
	A hiánnyal az a gond, hogy nemcsak én számolok úgy, mint amit leírtam (vagyis az egyszeri tételek nélkül hogy is áll az egyenleg), hanem így számolnak a külföldi befektetők, a hitelminősítők, a gazdasági elemzők is. A 2011-es költségvetés olyan, ami nem teljesíti a maastrichti kritériumokban szereplő 3% hiányt; csak épp ezt elfedi "jótékony" takaróként a 3000 milliárd forintnyi mnyp-pénz. Ez az összeg hiányozni is fog - kb. 15-20 év múlva, amikor nyugdíjat kell majd fizetni a mostaninál jelentősen több embernek, a mostaninál jelentősen kevesebb befizető pénzéből. Pechemre én akkor leszek nyugdíjas, ahogy te is...
		
									Nos, a legnagyobb magánpénztár speciel az OTP-é volt 2010 végén. Ott tudtommal még mindig Orbán kebelbarátja, Csányi Sándor a vezér, nem igaz? :P
							
	
		
									Szükséges, de nem lehet érdeksérelem nélkül végrehajtani. Valakinek fájni fog és szintén Brüsszelig szalad, hogy bántották. 
Itt nem tárgyalás meg érdekegyeztetés van, hanem zsarolás. Én a Szocskától hallottam, hogy egy teljesen normális egyeztetés közben amikor a rezidensekkel tárgyalt egyszer csak valaki közölte, hogy teljesen mindegy úgy is megbuktok.
Nem a megegyezés volt a lényeg, hanem a balhékeltés.
	Itt nem tárgyalás meg érdekegyeztetés van, hanem zsarolás. Én a Szocskától hallottam, hogy egy teljesen normális egyeztetés közben amikor a rezidensekkel tárgyalt egyszer csak valaki közölte, hogy teljesen mindegy úgy is megbuktok.
Nem a megegyezés volt a lényeg, hanem a balhékeltés.
		
									Tök mindegy ki a vezér a lényeg, hogy nagy mutyi volt. 
Ha kebelbarátok akkor legalább annyit el lehet mondani, hogy nem kivételez senkivel.
	Ha kebelbarátok akkor legalább annyit el lehet mondani, hogy nem kivételez senkivel.
		
									2004 óta van magyarország túlzottdeficit eljárás alatt. tehát az előző kormány idején is volt ilyen. a tanács és a kormány egyeztetése után született a konvergenciaprogram, mely a hiány leszorítását tűzte ki célul. mivel azonban ilyen olyan okból a konvergenciaprogram megvalósulása nem sikerült, így maradtunk is a túlzottdeficit eljárás alatt. 
aztán jött egy kormányváltás. első lépések: bankadó, távközlési adó, mnyp államosítás, és láss csodát a hiánycél teljesült. csakhogy ezek a bevételek lassan kifutnak és a hiánycél nem lesz tartható. a tanács igyekezett egyeztetni a kormánnyal és sürgette hogy a különadók helyett a strukturális reformokra építsen, ami fenntartható hiánycélt eredményez majd. orbán válasza: "nem, és amúgy is tehettek egy szívességet. majd mi csináljuk ahogy akarjuk. ez nem a ti ügyetek, minket a magyar nép erre hatalmazott fel. slussz passz, az ajtó arra van uraim."
ilyen hosszú ideje állam még nem volt túlzottdeficit eljárás alatt. (ennek is megvan a maga sztorija). ilyen esetben a tanács dönthet a pénzügyi szankciók mellett. szankció csak akkor merülhet fel, ha hosszabb időn keresztül az ajánlásokkal gyökeresen ellentétes intézkedéseket hoz a kormány. a tanácsot az eus tagországok kormányfői alkotják!, vagyis nem bürokratikus jellegű a nyomás, hanem elfogytak a szövetségesek európában.
ha a kormány együttműködik, és nem folyton nyomja a propagandát, talán nem járna/járnánk itt. ennyire egyszerű a történet. amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten. orbán kicsit elszámolta magát.
(edited)
	aztán jött egy kormányváltás. első lépések: bankadó, távközlési adó, mnyp államosítás, és láss csodát a hiánycél teljesült. csakhogy ezek a bevételek lassan kifutnak és a hiánycél nem lesz tartható. a tanács igyekezett egyeztetni a kormánnyal és sürgette hogy a különadók helyett a strukturális reformokra építsen, ami fenntartható hiánycélt eredményez majd. orbán válasza: "nem, és amúgy is tehettek egy szívességet. majd mi csináljuk ahogy akarjuk. ez nem a ti ügyetek, minket a magyar nép erre hatalmazott fel. slussz passz, az ajtó arra van uraim."
ilyen hosszú ideje állam még nem volt túlzottdeficit eljárás alatt. (ennek is megvan a maga sztorija). ilyen esetben a tanács dönthet a pénzügyi szankciók mellett. szankció csak akkor merülhet fel, ha hosszabb időn keresztül az ajánlásokkal gyökeresen ellentétes intézkedéseket hoz a kormány. a tanácsot az eus tagországok kormányfői alkotják!, vagyis nem bürokratikus jellegű a nyomás, hanem elfogytak a szövetségesek európában.
ha a kormány együttműködik, és nem folyton nyomja a propagandát, talán nem járna/járnánk itt. ennyire egyszerű a történet. amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten. orbán kicsit elszámolta magát.
(edited)
