Mint-Berry Crunch
Last matches:
Coon and friends
2013-08-20 14:36
After 8 seasons Mint-Berry Crunch decided it was time to change the direction of this club. In this article you will read about our transformation that is still in progress.
First of all we changed the name from 'FINGERBANG' to 'Coon and friends'. After a while we realised that we had to gave the Coon (our former leader) some credit and so we did.
Secondly we changed our training. We trained strikers for a long time and had some success with
Milán Baróti and Wilmar Fresco who played great for our team as well as the U21-teams of their countries. But the greatest success was of course with Víctor Manuel Saltor who still plays for this team and will be very important this season.
But now we're going to train defensive mids. We keep Saltor and Gonzalez because they both can use this training as well. We already bought 4 hopefully talented 17 year old players and we're now searching for 2 midfielders who can play in our first team.
The last change we made is our club magazine. We're going to make it a little simpler as before and just write an article when there's a special occasion.
allé ge had het simpeler of mij in de beker, hier zwaar onterecht verlies mja, ik heb mijn centrale def gewisseld omdat ik nog een speler training wou geve :-)
mattn [del] 2011-11-02heb ik dat toch al binnen, ik denk dat ik nog wa ga verjongen en ik weet nie wa er verkeerd ging, defs met magisch verdedigen lieten alles door :s
mattn [del] 2011-06-19Ik bedoel de galamatch dat we misschien volgende week zondag tegen elkaar moeten :p
mattn [del] 2011-06-12proficiat met de titel :p misschien een galamatch tegen mij volgende week? :p
mattn [del] 2011-06-12verjonging doorvoeren kan ook in 3e klasse :p maar da moet je gestaag doen :p ik ben er ook mee bezig :-) (kga mn winger verkopen aangzien die toch steeds geblesseerd raakt - 28y is te oud :p)
mattn [del] 2011-06-02mopjegrapje moetj e aankunnen die heeft redelijk wa ouwe zakken rondlopen :-)
mattn [del] 2011-06-01spijtig verlies, ik heb mijn tegenstander vandaag met 3-0 naar huis gestuurd nadat ik vorige match tegen hem ook onterecht had verloren zoals jij vandaag hebt gedaan, nu voor 5de plaats gaan 4de is niet meer haalbaar :(
mattn [del] 2011-05-29Greetings from Poland
zanghi [del] 2011-05-24proberen é :-) vorige week 6-puntenmatch nipt verloren dus nu 5de plaats proberen pakken om zo een simpele barrage te krijgen
mattn [del] 2011-05-22ah ik zie nu pas dat je plus hebt :p veel plezier ermee
mattn [del] 2011-05-22page 6 | entries: 62 | next
| Number of users invited: 0 | |
|
|
|
|
Junior Rutger Benoît has signed a contract
2026-06-18 07:12:37
|
|
Jasper Lukaku has been sold
2026-05-31 20:06:40
|
|
Jasper Lukaku has been placed on a transfer list
2026-05-29 20:04:44
|
|
Junior Jasper Lukaku has signed a contract
2026-05-28 07:07:08
|
|
Patryk Szczur has been sold
2026-05-27 21:39:33
|